Kraj

Just autorem kolejnej odsłony kampanii "Jest Crunchips, jest impreza"

W ramach kampanii reklamowej "Jest Crunchips, jest impreza" dla marki Crunchips emitowany jest najnowszy 15-sekundowy spot promujący chipsy o smaku...

W ramach kampanii reklamowej “Jest Crunchips, jest impreza” dla marki Crunchips emitowany jest najnowszy 15-sekundowy spot promujący chipsy o smaku świeżej cebulki. Kampania “Jest Crunchips, jest impreza”, podobnie jak zeszłoroczne “Emotikony”, podkreśla imprezowy wizerunek marki Crunchips. W filmach wykorzystano prosty zabieg formalny pojawiania się i znikania paczki Crunchipsów w różnych sytuacjach. Spoty do kampanii przygotowała agencja reklamowa Just. To kontynuacja rozpoczętej w zeszłym roku współpracy marketera z agencją. Filmy wyemitują: Polsat, TVN, TVN Siedem, TV4, Viva, MTV i VH1. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom Warszawa. (JP)