Kraj

Koniec sporu między Ministerstwem Pracy a Testardo Red Cell - agencja realizuje kampanię

Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej ponownie przyznało agencji Testardo Red Cell prawo do realizacji kampanii reklamowej, która od kilku miesięcy...

Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej ponownie przyznało agencji Testardo Red Cell prawo do realizacji kampanii reklamowej, która od kilku miesięcy była przedmiotem sporu. Przypomnijmy, że resort unieważnił wyniki przetargu z powodów proceduralnych. Zdaniem jego przedstawicieli na dokumentach podpisała się osoba nieupoważniona (informowaliśmy o tym w DS “MMP” z 10 maja br.).

Agencja oprotestowała tę decyzję w Urzędzie Zamówień Publicznych, który uznał jej racje i nakazał powierzenie agencji realizacji kampanii objętej przetargiem. Od tej decyzji z kolei odwołało się ministerstwo, ale urząd utrzymał wcześniejszą decyzję w mocy. Tym razem jest ona ostateczna.

Kampania, dotycząca godzenia ról społecznych kobiet (“Pomiędzy rodziną a pracą”), wystartuje w ostatnim tygodniu lipca. Na jej potrzeby agencja przygotuje trzy spoty reklamowe. Kampania według planów ma trwać miesiąc. (AMS)