Kraj

Nina Kowalewska-Motlik wyłącznym przedstawicielem handlowym CNN w Polsce

Nina Kowalewska-Motlik, prezes agencji New Communications, została wyłącznym polskim przedstawicielem handlowym kanału informacyjnego CNN International. Podpisany między obiema stronami kontrakt...

Nina Kowalewska-Motlik, prezes agencji New Communications, została wyłącznym polskim przedstawicielem handlowym kanału informacyjnego CNN International. Podpisany między obiema stronami kontrakt dotyczy: CNN International Europe, CNN International Asia, CNN International Latin America, CNN Domestic US, CNN Headline News US, CNN Money, CNN.com, CNN International.com.

– Jesteśmy pewni, że nasza współpraca z Niną Kowalewską-Motlik zwiększy obecność CNN na rynku w Polsce i pomoże w rozwoju naszych usług – uzasadnił wybór Werner Schopff, wiceprezes ds. sprzedaży reklam w CNN International. Kowalewska będzie reprezentować kanały europejskie i amerykański CNN w kontaktach handlowych (sprzedaż czasu reklamowego na ich antenach) oraz w zakresie sprzedaży ich kontentu.

CNN, które do tej pory nie miało polskiego przedstawiciela, dołączyło do portfolio tytułów reprezentowanych przez Kowalewską-Motlik, w którym jest też “Financial Times” (Kowalewska-Motlik jest jego dystrybutorem, importerem i przedstawicielem handlowym). Nina Kowalewska-Motlik jest również polskim przedstawicielem międzynarodowej organizacji Superbrands działającej od 12 lat w 70 krajach. (BG)