M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Cannes: dwa Brązowe Lwy dla Arc Warsaw

Serwis Dzienny | 21 czerwca 2007, 06:45

Pierwsza polska agencja zdobyła laury podczas festiwalu reklamowego Cannes Lions 2007. Dwie nagrody trafiły do agencji Arc Warsaw (grupa Leo...

Pierwsza polska agencja zdobyła laury podczas festiwalu reklamowego Cannes Lions 2007. Dwie nagrody trafiły do agencji Arc Warsaw (grupa Leo Burnett). Pierwsza z nich to Brązowy Lew w kategorii Cyber Lions za pracę "Before you enter (wear condom)" dla Krajowego Centrum ds. AIDS. Druga nagroda to również Brązowy Lew w konkursie Young Creatives dla teamu Rafał Górski, Adam Smereczyński i Konrad Grzegorzewicz z agencji Arc Warsaw za "Right to play" - kampanię społeczną poświęconą emigracji młodych Polaków.

Podczas festiwalu zostały także przyznane nagrody w kolejnych kategoriach: Radio, Outdoor i Media Lions, jednak żadnej z nich nie zdobyli przedstawiciele polskiej branży reklamowej.

W kategorii Radio Lions nagrodę Grand Prix otrzymała agencja reklamowa Clemenger BBDO z Australii za reklamę dla Masterfoodsa, w kategorii Outdoor Lions - agencja reklamowa Network BBDO z RPA za pracę dla Nedbanku, a w kategorii Media Lions - dom mediowy OMD New Zealand za pracę dla ASB Banku. (AMS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,