Kraj

Heyah uruchamia wirtualny świat Leposów; inwestuje w nietypową komunikację

Marka Heyah (Polska Telefonia Cyfrowa) uruchomiła rozbudowaną grę społecznościową na telefony komórkowe pod nazwą Leposy. Za pomocą telefonu użytkownicy Heyah...

Marka Heyah (Polska Telefonia Cyfrowa) uruchomiła rozbudowaną grę społecznościową na telefony komórkowe pod nazwą Leposy. Za pomocą telefonu użytkownicy Heyah mogą wejść w wirtualny świat zamieszkany przez stworzenia zwane Leposami.

Każdy może stworzyć swojego Leposa, zdefiniować jego charakter i wygląd (wizerunek gotowego Leposa można przesłać za pomocą MMS-a). Zadaniem graczy jest opieka nad swoim Leposem i interakcje z innymi. Gracze mają też możliwość publikowania na forum swoich pomysłów, wymyślania nowych obiektów czy zjawisk. Równocześnie mogą też brać udział w różnego rodzaju wydarzeniach i konkursach pozwalających zdobywać nagrody. Gra pozwala także na budowanie społeczności dzięki udziałowi w wieloosobowych przedsięwzięciach rozgrywających się w tym “świecie”. Aby rozpocząć grę, należy wysłać SMS-a o treści Lepos na numer 8089, a następnie postępować zgodnie z otrzymanymi instrukcjami. Gra dostępna jest w subskrypcji, z tygodniową opłatą 2,44 zł (pierwszy tydzień korzystania z gry jest darmowy). Gra została przygotowana przez dział marketingu Heyah we współpracy z firmą One2tribe.

Jak informuje Agata Borowska, rzecznik Heyah, użytkownicy marki Heyah są obecnie informowani o grze (za pomocą np. SMS-ów czy newslettera internetowego). – Nie mamy na razie planów, by wspierać grę szerokimi działaniami ATL-owymi. Charakter tego produktu jest taki, że liczymy przede wszystkim na marketing szeptany, polecanie sobie gry przez samych użytkowników – mówi Borowska. Dodaje jednocześnie, że Leposy będą promowane także w ramach letniej akcji promocyjnej Heyah nad morzem. Cała akcja ma się odbywać pod hasłem “Strefa sielanki”. W pięciu nadmorskich kurortach (Łeba, Międzyzdroje, Dziwnów, Mrzeżyno, Ustronie Morskie) Heyah będzie lokować swoje “miasteczka” służące miłemu spędzaniu czasu – będą tam np. namioty z automatami do gier, piłkarzykami, grami komputerowymi – a przy okazji także stanowiska z Leposami. Za organizację akcji odpowiada agencja Prowokator. (MG)