Kraj

Zuzanna Łabiak w komunikacji marki Gatta Active

Agencja interaktywna Venti zaprojektowała serwis WWW dla marki Gatta Active (Ferax Iril). Serwis www.gattaactive.pl, wykonany w technologii flash, zawiera informacje...

Agencja interaktywna Venti zaprojektowała serwis WWW dla marki Gatta Active (Ferax Iril). Serwis www.gattaactive.pl, wykonany w technologii flash, zawiera informacje o marce Gatta Active (na rynku od 2005 roku), o jej najnowszej kolekcji sportowej (wiosna-lato 2007), bazę klubów fitness, kalkulator BMI, porady specjalistów i zestawy ćwiczeń. Serwis jest skierowany do kobiet prowadzących zdrowy i aktywny tryb życia. Dla młodszych internautek (w ramach serwisu gattaactive.pl) swój blog prowadzi młoda lekkoatletka Zuzanna Łabiak – twarz Gatta Active. Na przełomie sierpnia i września br. rozpocznie się kampania reklamowa w internecie promująca najnowszą kolekcję marki Gatta Active na jesień i zimę 2007/2008. Szczegóły kampanii nie zostały ujawnione.

Agencja interaktywna Venti działa na polskim rynku internetowym BtoB od blisko dziesięciu lat. Zrealizowała projekty m.in. dla takich marek, jak: Appetita, Gatta, Géant, Konica, Premium Foods, Pollena, PZU czy Rea. Jak poinformował Jarosław Augustyniak, project manager w agencji interaktywnej Venti, agencja do zaprojektowania strony Gatta Active została wybrana w drodze przetargu. Nazwy oraz liczba biorących w nim udział agencji nie zostały ujawnione. (GHM)