Kraj

Kofola realizuje relaunch marki Jupi; Ciszewski PR wygrała przetarg

Kofola przeprowadziła relaunch napojów marki Jupi. Dzięki temu chce umocnić pozycję wśród napojów niegazowanych w rozwijających się segmentach "on the...

Kofola przeprowadziła relaunch napojów marki Jupi. Dzięki temu chce umocnić pozycję wśród napojów niegazowanych w rozwijających się segmentach “on the go” oraz “at home” związanych z trendem wzrostu konsumpcji soków poza domem. Obecnie jej udział wartościowy w kategorii wynosi, według badań The Nielsen, 8 proc. Nowe napoje owocowe Jupi mają zmienioną recepturę i opakowania. Nie zawierają sztucznych barwników i aromatów. Są dostępne w poręcznych butelkach typu PET i zostały opatrzone etykietą typu sleeve. Napój można kupić w dwóch rodzajach opakowań 0,5 l i 1,75 l w dotychczasowych smakach oraz w dwóch nowych – ice tea i freeze (napoje owocowe z miętą). Nowości pojawiły się w sklepach w czerwcu br. Wkrótce Kofola rozpocznie kampanię reklamową napojów. Prawdopodobnie będzie nad nią pracować od strony kreatywnej agencja Hand Made. Za działania mediowe ma odpowiadać dom mediowy Brand Connection, a PR – agencja Ciszewski PR. Ciszewski PR została wybrana przez Kofola Polska do kompleksowej obsługi PR w zakresie działań korporacyjnych i produktowych. Współpracę rozpoczęto w wyniku przetargu. Umowa została podpisana do końca 2007 r. (MKS)