Kraj

Pepsi realizuje projekt związany z The Black Eyed Peas

PepsiCo. ruszyła z nową kampanią wizerunkowo-promocyjną, której twarzą jest popularny zespół hiphopowy - The Black Eyed Peas, którego wizerunek wykorzystywany...

PepsiCo. ruszyła z nową kampanią wizerunkowo-promocyjną, której twarzą jest popularny zespół hiphopowy – The Black Eyed Peas, którego wizerunek wykorzystywany jest w globalnych działaniach marketingowych marki Pepsi. Projekt ma na celu poinformowanie o promocjach konsumenckich i konkursie związanym z zaplanowanym na 17 września br. koncertem zespołu, który odbędzie się w warszawskim parku Sowińskiego. Dla zwycięzców konkursu przewidziano udział w specjalnych warsztatach muzycznych, a osoby, które wykażą się szczególnymi zdolnościami, będą mogły wystąpić z zespołem podczas koncertu. Występy będą oceniane przez fanów, a najlepsi wygrają np. staż u choreografa. Konkurs “Skomponuj sobie występ z The Black Eyed Peas” jest promowany w telewizji, internecie, prasie, radiu oraz poprzez eventy. Za koncepcję i organizację konkursu odpowiada agencja Brainshop U-Boot. Kampanię ATL przygotowała agencja BBDO Warszawa. Twórcą kampanii internetowej wraz z nową odsłoną serwisów jest agencja interaktywna Digital One. Za organizację konkursów SMS-owych odpowiada EL2, a za planowanie i zakup mediów Media Direction OMD. Promotorem koncertu jest agencja artystyczna Go Ahead. Oprawą PR zajmuje się Partner of Promotion. (MKS)