Kraj

Multika wspiera reklamą sprzedaż produktów kredytowych

Pod hasłem "Weź kredyt i wybierz prezent" Markety Kredytowe "Multika" reklamują kredyty gotówkowe. Autorem pomysłu akcji promocyjnej jest Marek Karwowski,...

Pod hasłem “Weź kredyt i wybierz prezent” Markety Kredytowe “Multika” reklamują kredyty gotówkowe. Autorem pomysłu akcji promocyjnej jest Marek Karwowski, dyrektor biura marketingu Domu Finansowego QS, do którego należy marka Multika. Kreację przygotowywała firma Prographix (za projekt odpowiada Marcin Wojtkiewicz). – Szeroka oferta Multiki w zakresie atrakcyjnych pożyczek i kredytów gotówkowych będzie kierowana do tych klientów, którzy nie dysponują odpowiednimi środkami na zorganizowanie wypoczynku sobie i swoim bliskim – mówi Krzysztof Koronkiewicz, prezes Multiki. Wsparciem kampanii billboardowej jest reklama w prasie lokalnej. Ogólnopolska kampania obejmuje 500 billboardów oraz 200 mobilnych nośników z reklamą dźwiękową. Cała akcja billboardowa realizowana jest na 447 nośnikach firmy Stroer i 33 tablicach AMS SA. Tzw. billboardy mobilne (13 aut) należą do firmy Globart. Odwiedzą one w sumie 117 miast. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dział marketingu firmy. (BG)