M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Manekin ambasadorem projektu Ford Polska

Serwis Dzienny | 22 czerwca 2007, 06:45

Ford Polska rozpoczął kampanię BTL-ową skoncentrowaną na temacie ochrony pieszych. Celem akcji jest poinformowanie o najwyższych standardach produkcji aut marki...

Ford Polska rozpoczął kampanię BTL-ową skoncentrowaną na temacie ochrony pieszych. Celem akcji jest poinformowanie o najwyższych standardach produkcji aut marki Ford zapewniających bezpieczeństwo. Główny przekaz skupia się na informowaniu użytkowników dróg o konstrukcyjnych rozwiązaniach aut marki Ford poprawiających bezpieczeństwo na drodze, ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa pieszych. We wszystkich materiałach informacyjnych wykorzystano postać manekina z testów zderzeniowych. Manekin będący twarzą kampanii odgrywa rolę eksperta od bezpieczeństwa, który informuje o konsekwencjach wypadków drogowych. Kampania jest prowadzona w punktach dilerskich Forda i u autoryzowanych partnerów marketera. Wykorzystywane są m.in. ulotki dla klientów, broszury dla flot, przywieszki na lustro, przewodniki kieszonkowe, plakaty i naklejki, materiał filmowy, banner zewnętrzny do oznakowania autoryzowanych serwisów. (MG)

Czytaj więcej na temat: ,