Kraj

Prawie 10 mln euro wydadzą mleczarnie na promocję mleka - trwa przetarg

Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich w ramach projektu "Wsparcie działań promocyjnych i informacyjnych na rynkach wybranych produktów rolnych" rozpoczął przetarg mający...

Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich w ramach projektu “Wsparcie działań promocyjnych i informacyjnych na rynkach wybranych produktów rolnych” rozpoczął przetarg mający wyłonić firmę, która zajmie się obsługą projektu reklamowego. Projekt o nazwie “Program promocyjno-informacyjny mleka i produktów mlecznych” dotyczy przeprowadzenia trzyletniej kampanii promocyjno-informacyjnej mleka i produktów mlecznych, przygotowania kreacji reklamowej oraz dokonania pomiaru efektywności tej kampanii.

Wartość budżetu projektu wynosi ok. 9,8 mln euro (jest współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej). W ramach kampanii komunikacyjnej ma zostać wykorzystana reklama w tradycyjnych mediach (telewizja, prasa i outdoor) oraz w internecie, promocja w punktach sprzedaży, działania public relations i działania niestandardowe (cykl imprez organizowanych z udziałem tzw. konwoju i trucka mlecznego). Przetarg miałby zostać rozstrzygnięty najprawdopodobniej w lipcu br. (JP)