Polonia Indoor Advertising (PIA) realizuje kampanię najnowszej linii aparatów cyfrowych Samsung NV. Kampania indoorowa potrwa do końca lipca br. i stanowi uzupełnienie kampanii telewizyjnej Samsunga. W kampanii wykorzystano nośniki typu PIA ADBoard (nośniki formatu A3 znajdujące się w toaletach) w najmodniejszych pubach, kawiarniach, restauracjach i klubach 10 największych polskich miast i wakacyjnych metropolii: m.in. Władysławowa, Jastarni, Juraty i Zakopanego.
– Grupa docelowa kampanii realizowanej przez PIA to aktywni, trendy młodzi ludzie w wieku 18-35 lat, gadżeciarze, bywalcy modnych knajpek – mówi Jan Staniewicz, specjalista ds. marketingu firmy K-Consult, wyłącznego dystrybutora aparatów cyfrowych marki Samsung w Polsce. – Zależy nam na dotarciu do osób mogących sobie pozwolić na luksus zakupu ładnych i drogich rzeczy, osób, którym zależy na designie produktów, umiejących docenić wszystkie zalety oferowane przez produkty linii NV. Ten aparat trzeba chcieć mieć – dodaje Staniewicz. W działaniach reklamowych wykorzystano inny przekaz adresowany do kobiet i mężczyzn. W tym celu powstały dwa różne layouty reklam umiejscowione odpowiednio w toaletach damskich i męskich.
– Użycie nośników w modnych klubach i miejscach odpoczynku osób doceniających wyszukany design i daleko idącą innowacyjność produktów pozwala mieć nadzieję na zbudowanie świadomości serii NV w grupie potencjalnych klientów – dodaje Paweł Piasecki, senior media planner/buyer z domu mediowego Starcom.
Za koncepcję komunikacji oraz layoutów odpowiadał marketer we własnym zakresie. Polonia Indoor Advertising odpowiadała za doradztwo i realizację projektu, a dom mediowy Starcom – za planowanie i zakup mediów oraz nadzór realizacji. (JP)