M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nielsen ma badać skuteczność reklam w grach wideo

Serwis Dzienny | 27 czerwca 2007, 06:45

IGA Worldwide, sieć firm specjalizujących się w realizowaniu projektów reklamowych z wykorzystaniem gier wideo, zawarła porozumienie z firmą badawczą The...

IGA Worldwide, sieć firm specjalizujących się w realizowaniu projektów reklamowych z wykorzystaniem gier wideo, zawarła porozumienie z firmą badawczą The Nielsen Company. Jego celem jest analiza efektywności tego kanału komunikacji z konsumentami. Szacuje się, że w związku z dynamicznym rozwojem nowych mediów rynek reklamy w grach osiągnie w 2011 r. wartość 1,4 mld euro.

Zdaniem Justina Townsenda, CEO sieci IGA, marketerzy chętnie zainwestują w reklamę w grach wideo, pod warunkiem że otrzymają dane dotyczące ewaluacji ich skuteczności. Pierwsze wyniki analiz mają zostać opublikowane w sierpniu br. ("AdWeek")

Czytaj więcej na temat: , ,