M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Martis wygrała przetarg Krajowego Centrum ds. AIDS, kampania startuje w sierpniu

Serwis Dzienny | 27 czerwca 2007, 06:45

Agencja reklamowa Martis została wyłoniona w przetargu na wykonawcę kampanii społecznej w zakresie prewencji HIV/AIDS 2007 pod hasłem "W życiu...

Agencja reklamowa Martis została wyłoniona w przetargu na wykonawcę kampanii społecznej w zakresie prewencji HIV/AIDS 2007 pod hasłem "W życiu jak w tańcu, każdy krok ma znaczenie". Zleceniodawcą tych działań jest Krajowe Centrum ds. AIDS.

Grupą docelową są osoby dorosłe (18-39 lat), aktywne seksualnie, będące w związkach lub je planujące, które chcą być odpowiedzialne za zdrowie swoje, swojego partnera i swoich dzieci.

Martis wykreował przekaz odnoszący się do motywów tanecznych jako metafory związku dwojga ludzi, którzy tańczą z wieloma różnymi partnerami (mniej lub bardziej przypadkowymi). Towarzyszy temu komunikat promujący test na obecność wirusa HIV.

Podobnie jak w poprzednich latach kampania ma charakter multimedialny i potrwa od sierpnia do grudnia br. Wykorzystane zostaną: reklama telewizyjna, radiowa, prasowa, kinowa, internetowa oraz billboardy, plakaty, ulotki, kalendarze i szereg innych materiałów promocyjnych. Dodatkowym projektem całorocznym będzie przekaz promujący testy na HIV wśród kobiet w ciąży lub planujących ciążę.

Za strategię kampanii odpowiedzialna jest Marta Radziwonik-Buławska, strategy & business development director agencji, a za jej koordynację Małgorzata Mazur-Wygonowska, account director, oraz Agnieszka Gralewska, account executive. (AMS)

Czytaj więcej na temat: , , , ,