M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Media tradycyjne tracą w budżetach największych reklamodawców

Serwis Dzienny | 27 czerwca 2007, 06:45

Tradycyjne media tracą wpływy na rzecz nowych niebadanych kanałów komunikacji - wynika z raportu "100 Leading National Advertisers" wydanego przez...

Tradycyjne media tracą wpływy na rzecz nowych niebadanych kanałów komunikacji - wynika z raportu "100 Leading National Advertisers" wydanego przez "Advertising Age".

Rynkowi liderzy powiększyli jedynie o 0,6 proc. inwestycje w media tradycyjne, był to najmniejszy wzrost od 2001 roku. W ich budżetach spadły udziały telewizji oraz prasy. Jak wynika z raportu, wydatki na badane media stanowiły 58,2 proc. udziału w ogólnej puli (w 2005 - 59,6 proc.), pozostałe 41,8 proc. stanowiły niebadane kanały komunikacji, jak direct marketing, promocja sprzedaży, cyfrowe przekazy. Wydatki stu największych reklamodawców w 2006 wzrosły o 3,1 proc. i wyniosły 104,8 mld dol. Najwyższe nakłady na reklamę poniósł Procter & Gamble. (World Advertising Research Center)

Czytaj więcej na temat: ,