Zagranica

WPP nabyło singapurską agencję interaktywną

Grupa WPP kupiła azjatycką agencję interaktywną Blue Interactive wraz z agencją searchenginemarketingową Demand. Agencja Blue Interactive została założona w 1999...

Grupa WPP kupiła azjatycką agencję interaktywną Blue Interactive wraz z agencją searchenginemarketingową Demand.

Agencja Blue Interactive została założona w 1999 roku, obecnie zatrudnia 131 osób. Agencja ma swoje oddziały w Pekinie, Szanghaju, Londynie, Palo Alto i Kalifornii. Do klientów agencji należą m.in.: Hewlett-Packard, SAP, Johnson & Johnson, Procter & Gamble, Singapurskie Linie Lotnicze oraz Hotele Intercontinental. Przejęcie Blue Interactive jest częścią strategii marketingowej grupy WPP.

Od początku tego roku grupa WPP przejęła kilka firm, m.in. agencję interaktywną 24/7 Real Media oraz VideoEgg. (“BrandRepublic”)