Zagranica

GM przesuwa do Leo Burnett budżety marek Buick i GMC

General Motors Corp. przesuwa w USA budżet marki Buick z McCann Erickson (Interpublic Group of Cos.) do Leo Burnett (Publicis...

General Motors Corp. przesuwa w USA budżet marki Buick z McCann Erickson (Interpublic Group of Cos.) do Leo Burnett (Publicis Groupe). Decyzję podjęto bez przetargu.

Według doniesień serwisu Automotive News GM przesunie do Leo Burnett także budżet marki GMC, do tej pory obsługiwany przez Lowe Lintas & Partners Worldwide. Wcześniej, mniej więcej rok temu, Leo Burnett z kolei stracił jeden z budżetów GM – markę Cadillac – który przesunięto do agencji Modernista z Bostonu.

Marka Buick walczy od wielu lat o przyciągnięcie młodszej klienteli. W ciągu trzech ostatnich lat trzy razy zmieniano jej strategię komunikacyjną. Kilka tygodni temu wprowadzono nowy slogan: “Drive Beautiful”, przy okazji launchu nowego modelu Enclave. (“Advertising Age”)