M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Artegence przygotowała kreację do kampanii internetowej OFE Axa

Serwis Dzienny | 27 czerwca 2007, 06:45

Agencja interaktywna Artegence przygotowała kreację do kampanii internetowej dla Otwartego Funduszu Emerytalnego Axa. Grupą docelową działań reklamowych przebiegających pod hasłem...

Agencja interaktywna Artegence przygotowała kreację do kampanii internetowej dla Otwartego Funduszu Emerytalnego Axa.

Grupą docelową działań reklamowych przebiegających pod hasłem "Nie daj się wylosować! Wybierz dobre życie" są młode osoby zaczynające pierwszą pracę, które Axa chce zachęcić do wyboru Otwartego Funduszu Emerytalnego Axa OFE.

- Kampania prowadzi do strony, gdzie znajduje się przygotowany do wypełnienia wniosek online naszego OFE Axa - powiedział Tomasz Adamczyk, kierownik ds. marketingu internetowego Axa.

W kampanii został wykorzystany internet, m.in.: Onet.pl, WP.pl, Gadu-Gadu, Gazeta.pl (billboardy, double billboardy, banner).

Planowaniem i zakupem mediów zajął się OMD Media Direction. Kampania potrwa do 30 czerwca. (GHM)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,