M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Paralotna przygotowała polską odsłonę akcji promocyjnej Nikona

Serwis Dzienny | 27 czerwca 2007, 06:45

Agencja Paralotna przygotowała dla Nikon Polska materiały wspierające promocję lustrzanek cyfrowych D40 i D40x. Ogólnoświatowa akcja promocyjna została zorganizowana z...

Agencja Paralotna przygotowała dla Nikon Polska materiały wspierające promocję lustrzanek cyfrowych D40 i D40x.

Ogólnoświatowa akcja promocyjna została zorganizowana z okazji 90-lecia powstania firmy Nikon i polega na zwrocie części kwoty wydanej przez klienta na zakup wybranych modeli aparatów. Jako wsparcie promocji w Polsce Paralotna przygotowała specjalną kreację pod hasłem "340 zł do wyjęcia" oraz oparty na niej pakiet materiałów do punktów sprzedaży (plakaty, spot reklamowy do wyświetlania na monitorach).

Promocji towarzyszy kampania internetowa na najważniejszych portalach fotograficznych oraz na Interia.pl, WP.pl oraz Gadu-Gadu. Kampania potrwa do końca sierpnia.

(AMS)

Czytaj więcej na temat: , , , ,