Przetargi

Zenithmedia pozostaje domem mediowym TVP

Zenithmedia zwyciężył w przetargu na obsługę mediową Telewizji Polskiej, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Utrzyma więc obsługę stacji, z którą współpracuje od...

Zenithmedia zwyciężył w przetargu na obsługę mediową Telewizji Polskiej, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Utrzyma więc obsługę stacji, z którą współpracuje od kilku lat. Zenithmedia pozostanie domem mediowym TVP przynajmniej do końca czerwca 2008 roku – tak długo ma obowiązywać umowa. Nie udało nam się ustalić, jakie agencje Zenithmedia pokonał w przetargu.

Budżet mediowy TVP podzielono na dwie części – pierwsza w wysokości 15,7 mln zł netto ma być rozliczana barterowo, druga – w wysokości od 6 do 12,4 mln zł netto – rozliczana gotówkowo. (JN, BG)