Przetargi

Kompania Piwowarska rozmawia z trzema, a nie dwiema, agencjami o obsłudze Pilsnera

Kompania Piwowarska (KP) prowadzi rozmowy z trzema, a nie z dwiema, jak pisaliśmy w DS "MMP" 13 czerwca, agencjami reklamowymi...

Kompania Piwowarska (KP) prowadzi rozmowy z trzema, a nie z dwiema, jak pisaliśmy w DS “MMP” 13 czerwca, agencjami reklamowymi na temat powierzenia jednej z nich obsługi marki Pilsner Urquell, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Są to: Publicis, Peppermint i DDB Warszawa.

Przypomnijmy, że browar podjął decyzję o zakończeniu współpracy z dotychczasową agencją Gruppa66 Ogilvy, jednak obecny kontrakt obowiązuje jeszcze do końca sierpnia br.

Tomasz Kanton, specjalista ds. brand PR w KP, wstrzymał się od jakichkolwiek komentarzy w tym zakresie.

Marka Pilsner Urquell należy do segmentu międzynarodowych piw premium. Jej udziały są jednak dość niskie i wynoszą mniej niż 0,5 proc. w całym rynku piwa. (AMS)