M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

IAB Polska - zmiany w nazwie i zarządzie, decyzja o powołaniu grup roboczych

Serwis Dzienny | 5 lipca 2007, 06:45

Rada nadzorcza Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska na swoim ostatnim posiedzeniu zaaprobowała powołanie tzw. grup roboczych, przyjęła nowych członków...

Rada nadzorcza Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska na swoim ostatnim posiedzeniu zaaprobowała powołanie tzw. grup roboczych, przyjęła nowych członków nadzwyczajnych. Zmianie uległa też nazwa związku, a także skład zarządu ze względu na rezygnację jednego z dotychczasowych członków.

Grupy robocze mają zacząć pracę w najbliższych dniach, obszary, których dotyczą, to: dobre praktyki w nowych mediach, marketing w wyszukiwarkach, wyszukiwanie lokalne, rynek ogłoszeniowy, multimedia (wideo), e-mail marketing, aspekty prawne nowych mediów, badania/raporty, kreacje w nowych mediach (standardy) i społeczności internetowe.

- Grupy robocze mają za zadanie promować poszczególne segmenty rynku interaktywnego wśród szerszego audytorium osób zajmujących się marketingiem, przekazywanie rynkowi wartościowej a specjalistycznej wiedzy, a z czasem mamy nadzieję wypracować również kodeksy dobrych praktyk i standardy - mówi Jarosław Sobolewski, dyrektor generalny IAB Polska. Rada nadzorcza podjęła też decyzję o zmianie nazwy organizacji z Internet Advertising Bureau na Interactive Advertising Bureau.

Z członkostwa w zarządzie IAB Polska zrezygnował Gwidon Humeniuk (Ad.net), na jego miejsce powołano Marcina Dobrzynieckiego z Interii, który będzie odpowiadał za badania i analizy oraz rozwój serwisu internetowego związku.

Do IAB dołączyły też kolejne 3 firmy: Bluerank, MindShare Polska i Bankier.pl. Tym samym liczba członków wzrosła do 28. (MG)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,