Kraj

Coke Live Music Festival ma zgromadzić 25 tys. fanów muzyki i Coca-Coli

Coca-Cola po raz drugi organizuje festiwal muzyczny Coke Live Music Festival. Dwudniowa impreza odbędzie się pod koniec sierpnia w Krakowie....

Coca-Cola po raz drugi organizuje festiwal muzyczny Coke Live Music Festival. Dwudniowa impreza odbędzie się pod koniec sierpnia w Krakowie. Na trzech muzycznych scenach wystąpią światowe gwiazdy (m.in. Rihanna, Faithless i Lily Allen), 30 wykonawców z Polski i z krajów bałtyckich. Impreza ma zgromadzić 20-25 tys. fanów muzyki i Coli. W ubiegłorocznej edycji wzięło udział 15 tys. osób. Festiwalowi towarzyszy promocja konsumencka – “Zagraj w to”. W jej wyniku tysiąc osób otrzyma specjalny pakiet festiwalowy, w tym karnet na koncerty, namiot, zwrot pieniędzy za przejazd. Do wygrania jest także 100 iPodów. Festiwal jest powiązany z promocją konsumencką – “Coke Live Imprezka w Radiu Eska”. Sama impreza jest nagłaśniana poprzez kampanię mediową z udziałem TV, prasy, radia, outdooru i internetu. Festiwalowi towarzyszył konkurs dla młodych muzycznych artystów – Coke Live Fresh Noise. Najlepszy artysta wystąpi na scenie festiwalowej. W projekcie biorą udział agencje Publicis (kreacja ATL), K2 (działania w internecie), Edelman PR i Task Force Consulting (działania PR), Alter Alt (organizator festiwalu) i dom mediowy Starcom. Coke Live Music Festiwal jest jedynym europejskim festiwalem muzycznym organizowanym przez Coca-Colę. Marketer chce z niego uczynić europejskie wydarzenie. Festiwal adresowany jest do młodych konsumentów w wieku 12-24 lat. Marka chce poprzez muzykę budować wizerunek marki i wspierać sprzedaż swoich produktów. Coca-Cola światowo prowadzi działania marketingowe w oparciu o muzykę, sport i święta (np. Bożego Narodzenia). (MKS)