Przetargi

Arip nadal pracuje dla Banku Pocztowego; trwa przetarg mediowy

Bank Pocztowy rozstrzygnął przetarg kreatywny i spośród ofert kilku agencji (zarówno sieciowych, jak i lokalnych) wybrał propozycję dotychczasowej agencji Arip....

Bank Pocztowy rozstrzygnął przetarg kreatywny i spośród ofert kilku agencji (zarówno sieciowych, jak i lokalnych) wybrał propozycję dotychczasowej agencji Arip. Agencja zajmuje się przygotowaniem jesiennej kampanii banku. Bank Pocztowy prowadzi obecnie przetarg mediowy. Biznesu broni w nim Effective Media, nazwy pozostałych domów mediów nie zostały ujawnione. Twarzą dotychczasowych kampanii Banku Pocztowego był popularny aktor Piotr Pręgowski. Właścicielami Banku Pocztowego są: Poczta Polska (75 proc. minus jedna akcja) i PKO Bank Polski (25 proc. plus jedna akcja). (MB)