Kraj

180° Public Relations rozbudowuje zespół

Od sierpnia utworzono w strukturze 180° Public Relations (należącej do grupy Leo Burnett Warszawa) nowe stanowisko executive PR directora, które...

Od sierpnia utworzono w strukturze 180° Public Relations (należącej do grupy Leo Burnett Warszawa) nowe stanowisko executive PR directora, które objął Bartosz Cholawo, wcześniej związany m.in. z McCann Worldgroup oraz British American Tobacco. Cholawo będzie odpowiadał za projekty new business oraz nadzór i prowadzenie prac dla kluczowych klientów (m.in. Lockheed Martin), a także koordynował działania komunikacyjne grupy Leo Burnett.

Do zespołu agencji na stanowiska PR managerów dołączyły także Natalia Bączyk (wcześniej zajmująca się PR agencji V&P i jej klientów) oraz Ewa Papiz, pracująca poprzednio na stanowisku PR managera m.in. w GfK Polonia. Natalia Bączyk podjęła obowiązki związane z nadzorem i obsługą projektów dla Diageo (marka Smirnoff), jakie realizuje w zespole z PR managerem Edytą Pomirską, która dołączyła do agencji w czerwcu br. (wcześniej pracowała w agencjach Open Point i Publink). Ewa Papiz wraz z junior PR managerem Urszulą Kwaśną, która także wzmocniła w czerwcu zespół agencji, prowadzi długoterminowe projekty dla firmy Ambra SA oraz działania PR dla kolejnej marki z portfolio Diageo – Baileys. (AMS)