Zagranica

Heineken inwestuje w experiential marketing DraughtKeg

Browar Heineken zdecydował się na realizację projektu z zakresu experiential marketingu wspierającego sprzedaż produktu o nazwie DraughtKeg na rynku brytyjskim....

Browar Heineken zdecydował się na realizację projektu z zakresu experiential marketingu wspierającego sprzedaż produktu o nazwie DraughtKeg na rynku brytyjskim. Akcja zaplanowana jest na dwa miesiące, a jej celem jest przekonanie konsumentów, że można napić się wysokiej jakości piwa z beczki z dala od barów i pubów (DraughtKeg to pięciolitrowe beczki z piwem, zachowujące świeżość do 30 dni po ich otwarciu). Projekt zakłada obecność ekip promocyjnych poruszających się obrandowanymi vanami w pobliżu centrów handlowych i dworców kolejowych, które będą rozdawały darmowe próbki produktu (100 ml). Za realizację odpowiadają agencje Iris Experience i Blackjack. Obecnie DraughtKeg dostępny jest na 40 rynkach na świecie, w tym w Polsce. (“BrandRepublic”)