M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wirtualna Polska wprowadza na rynek markę WPmobi

Serwis Dzienny | 7 sierpnia 2007, 06:45

Wirtualna Polska, należąca do grupy Telekomunikacji Polskiej SA, rozpoczyna teaserową kampanię reklamową, wprowadzającą na rynek markę WPmobi. Pod tym brandem...

Wirtualna Polska, należąca do grupy Telekomunikacji Polskiej SA, rozpoczyna teaserową kampanię reklamową, wprowadzającą na rynek markę WPmobi. Pod tym brandem WP będzie świadczyć usługi telefonii komórkowej jako wirtualny operator (MVNO), korzystając z infrastruktury PTK Centertel (Orange), również należącego do TP SA. Symbolem nowej marki jest robot-ludzik, nazwany WPmobi, a osią komunikacji mają być właśnie przygody WPmobiego. Strategię i kreację komunikacji nowej marki opracowała agencja Testardo Red Cell, a planowaniem i zakupem mediów (m.in. outdoor i prasa) zajął się dom mediowy Initiative Warszawa. Szczegóły oferty cenowej nowego operatora nie są na razie znane. Jacek Murawski, prezes zarządu Wirtualnej Polski, zapowiada, że strategia ma polegać na wprowadzaniu produktów internetowych w komórkach; szukaniu synergii między portalem a użytkownikami komórek poprzez dostarczanie im atrakcyjnego kontentu: gier, muzyki, telewizji, elementów społecznościowych etc. Projekt ma osiągnąć rentowność już w przyszłym roku, natomiast plan na trzy lata zakłada pozyskanie 250 tys. lojalnych użytkowników. (MB)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,