M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Gazeta Wyborcza" reklamuje dodatki dla kierowców

Serwis Dzienny | 7 sierpnia 2007, 06:45

"Gazeta Wyborcza" rozpoczęła akcję promocyjną nowego cyklu dodatków dla kierowców. Przez kilka kolejnych dni do dziennika zostaną dołączone m.in. fotoradarowa...

"Gazeta Wyborcza" rozpoczęła akcję promocyjną nowego cyklu dodatków dla kierowców. Przez kilka kolejnych dni do dziennika zostaną dołączone m.in. fotoradarowa mapa Polski, płyta CD "Twoje prawo jazdy" oraz informatory o aktualnych objazdach na terenie największych miast. Kampanię przygotował dział promocji "Gazety" przy współpracy ze studiem Lightcraft. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Starlink. Kampania reklamowa prowadzona jest w telewizji, radiu, internecie. Wartość budżetu projektu nie została ujawniona. (JD)

Czytaj więcej na temat: , ,