M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Michał Hejka, szef badań, rozstanie się z OMG Metrics

Serwis Dzienny | 7 sierpnia 2007, 06:45

Michał Hejka, group account director w OMG Metrics, komórce badawczej Omnicom Media Group, rozstanie się z firmą. Nie podano na...

Michał Hejka, group account director w OMG Metrics, komórce badawczej Omnicom Media Group, rozstanie się z firmą. Nie podano na razie nazwiska następcy Hejki, który jeszcze przez jakiś czas pozostanie w strukturze badawczej OMG. Jest z nią związany od ponad dwóch lat. Dalsze plany zawodowe Michała Hejki nie są na razie znane.

Jak podaje spółka, OMG Metrics w 2006 r. zrealizował ponad 40-proc. wzrost przychodów, a w 2007 r. planowane jest podtrzymanie dynamiki na zbliżonym poziomie. OMG Metrics obsługuje klientów z grupy OMG, a także zewnętrzne firmy. W podstawowej ofercie komórki znajdują się badania trackingowe świadomości marki i reklamy. W ostatnim czasie portfolio usług OMG Metrics, dotąd skoncentrowanych na komunikacji marketingowej, powiększyło się o badanie Omniscope, czyli badanie typu omnibusowego realizowane metodą CATI. Do końca sierpnia br. w ofercie OMG Metrics znajdą się również badania realizowane metodą CAWI jako wspólny projekt OMG Metrics oraz OMG Digital. (JN)

Czytaj więcej na temat: , , ,