Zagranica

P&G zachęca Angielki do sięgnięcia po suplement diety Fibresure

Procter & Gamble przeprowadza w Wielkiej Brytanii launch marki Fibresure, chcąc zachęcić Anglików do sięgnięcia po suplement diety zawierający naturalne...

Procter & Gamble przeprowadza w Wielkiej Brytanii launch marki Fibresure, chcąc zachęcić Anglików do sięgnięcia po suplement diety zawierający naturalne włókna roślinne. Ma on wpływać na dobre samopoczucie i powodować poczucie lekkości.

Agencja Publicis odpowiada za kampanię TV produktu przekonującą o korzyściach płynących z regularnego spożywania Fibresure. Kampania ma charakter emocjonalny. W serii spotów przedstawiono szczęśliwe, radosne i pełne energii kobiety tańczące do przeboju zespołu Altered Images “I Could be happy”. Materiały POS i opakowania produktu przygotowała agencja Corre Noir. (“BrandRepublic”)