Kraj

POLSKI DOM WYDAWNICZY WCHODZI DO GRUPY MULTIMEDIALNEJ

Polski Dom Wydawniczy (PDW), wydawca tytułów dla kobiet: miesięczników "Pani", "Uroda", "101 Porad", "Smaki i Aromaty" oraz dwutygodnika "Kobieta i...

Polski Dom Wydawniczy (PDW), wydawca tytułów dla kobiet: miesięczników “Pani”, “Uroda”, “101 Porad”, “Smaki i Aromaty” oraz dwutygodnika “Kobieta i Życie”, a także internetowego serwisu Sekrety Kobiet, ma nowego właściciela. Jest nim Grupa Multimedialna SA, której udziałowcy zostaną przedstawieni lada dzień. PDW ma zapewnienie, że zachowa nazwę, wszystkie tytuły i wydanie internetowe oraz że będzie funkcjonował jako spółka niezależna. Do tej pory zdecydowanie większościowym udziałowcem PDW był Uniprom SA, pozostałe udziały należały do kilku osób fizycznych. PDW w obliczu rosnącej konkurencji już od pewnego czasu szukał inwestora, m.in. wśród największych wydawców prasowych. (KP)