M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

EmLab rozbudowuje strukturę, tworząc nowe stanowiska

Serwis Dzienny | 8 sierpnia 2007, 06:45

Agencja experiential marketingu EmLab rozbudowuje strukturę i tworzy nowe stanowiska w związku z rozwojem i powiększającym się portfolio klientów. Nowo...

Agencja experiential marketingu EmLab rozbudowuje strukturę i tworzy nowe stanowiska w związku z rozwojem i powiększającym się portfolio klientów. Nowo utworzoną funkcję business development leadera objęła Patrycja Pyl. Odpowiada za działania new business, strategię działań public relations oraz wsparcie w rozwoju agencji. Wcześniej współtworzyła firmę badawczą Laboratorium Komunikacji i Reklamy. Pracowała m.in. dla Polkomtela, Citibanku Handlowego, Unilevera, Netii, Masterfoodsa, Skody, TVN, Polsatu, Wrigley, P4, Pfizera.

Stanowisko special projects managera objął Tomasz Roehr. Będzie zajmować się niestandardowymi rozwiązaniami dla klientów. Wcześniej współpracował z agencją Rapp Collins, Prowokator, Grey Worldwide Poland oraz Amoeba. Organizował imprezy dla takich marek, jak: Heineken, Kent, Wyborowa, Discovery Channel, PZU Życie. (BG)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,