Zagranica

Publicis ma ambicje globalnego rozwoju w internecie

Grupa reklamowa Publicis ma ambicje globalnego rozwoju swojej sieci reklamy internetowej. W marcu za 1,3 mld dol. holding przejął agencję...

Grupa reklamowa Publicis ma ambicje globalnego rozwoju swojej sieci reklamy internetowej. W marcu za 1,3 mld dol. holding przejął agencję interaktywną Digitas. David Kenny, prezes i CEO Digitas, twierdzi, że ambicją Publicis i Digitas jest budowa globalnej platformy, z której będą korzystali wszyscy zainteresowani reklamą w internecie. – Następuje radykalna zmiana sposobu życia i przyzwyczajeń konsumentów, jednak niewiele firm adaptuje swoje działania marketingowe do nowej rzeczywistości – twierdzi Kenny.

Szef Digitas ma budować globalną strategię grupy, włączając w to komórki interaktywne sformowanej niedawno SSF (Saatchi-Fallon), Leo Burnett i Starcom MediaVest Group. Plan zakłada, że ta globalna sieć reklamy online ma zatrudniać również grafików z zewnątrz (czyli tańszych), którzy będą w stanie produkować tysiące wersji reklam. Celem, jak twierdzi Kenny, jest transformacja dotychczasowych sposobów masowej komunikacji reklamowej w kierunku spersonalizowanych komunikatów do każdego z potencjalnych odbiorców. (WARC.com)