Kraj

Diageo Polska wspiera "diamentową" kampanią markę wódki Belvedere

Diageo Polska, dystrybutor wódki marki Belvedere, przygotował akcję marketingową "Belvedere Diamond Night". Będzie ona prowadzona w wybranych, najlepszych klubach dużych...

Diageo Polska, dystrybutor wódki marki Belvedere, przygotował akcję marketingową “Belvedere Diamond Night”. Będzie ona prowadzona w wybranych, najlepszych klubach dużych miast (m.in. Warszawa, Poznań, Kraków, Trójmiasto) do końca br. Akcję realizuje agencja marketingowa Great Open House.

Jak twierdzą organizatorzy, akcja ma przybliżyć rodzimym konsumentom markę Belvedere, która jako wódka premium zdobyła już uznanie na światowych rynkach. Podczas eventów goście klubów będą częstowani koktajlami, otrzymają też repliki diamentów (duże cyrkonie), które będą mogli zatrzymać lub wymienić na małe butelki trunku. W styczniu na imprezie finałowej cyklu jeden z gości otrzyma 2-karatowy diament o brylantowym szlifie o wartości ponad 50 tys. zł.

Producentem i właścicielem marki Belvedere jest Polmos Żyrardów należący do amerykańskiej firmy Phillips Millennium (w 2001 r. za prywatyzowany Polmos zapłaciła 120 mln zł). Dystrybutorem wódki Belvedere w kraju jest Diageo Polska, natomiast na świecie marka dystrybuowana jest przez koncern LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy), który jest m.in. właścicielem dwóch marek – producentów diamentowej biżuterii De Beers i Chopard. (MB)