Przetargi

TVP prowadzi przetarg na realizację projektu "Segmentacja widowni telewizyjnej. Badania ilościowe"

Telewizja Polska ogłosiła przetarg na realizację badań ilościowych dotyczących segmentacji widowni telewizyjnej. Głównym celem badania jest wyodrębnienie najważniejszych grup widzów...

Telewizja Polska ogłosiła przetarg na realizację badań ilościowych dotyczących segmentacji widowni telewizyjnej.

Głównym celem badania jest wyodrębnienie najważniejszych grup widzów z punktu widzenia ich preferencji telewizyjnych oraz stylu oglądania telewizji, a także określenie potencjału i kierunków rozwoju widowni telewizji publicznej. Badanie ma wskazać również rolę telewizji publicznej na tle stacji komercyjnych, perspektywy zmian widowni telewizji publicznej w kontekście rozwoju rynku telewizyjnego, czynniki, dla których widz wybiera tę, a nie inną stację telewizyjną.

Badanie będzie realizowane na próbie 2000 osób w wieku 15-75 lat, mających telewizor.

Zainteresowane udziałem w przetargu instytuty muszą wpłacić wadium w wysokości 2 tys. zł. Warunkiem uczestnictwa w nim jest zrealizowanie w ciągu ostatnich trzech lat przynajmniej dwóch badań ilościowych na próbie ok. 1000 osób na temat programów telewizyjnych.

Termin składania ofert upływa 23 sierpnia br. (BG)