Kraj

Kazimierz Piekarz będzie odpowiadał za sprzedaż kanałów tematycznych TVP

Kazimierz Piekarz, dyrektor ds. marketingu i rozwoju w Biurze Reklamy TVP, ma koordynować sprzedaż kanałów tematycznych Telewizji Polskiej. Do tej...

Kazimierz Piekarz, dyrektor ds. marketingu i rozwoju w Biurze Reklamy TVP, ma koordynować sprzedaż kanałów tematycznych Telewizji Polskiej. Do tej pory promocja i sprzedaż ich oferty były w gestii dedykowanego kanałom tematycznym zespołu handlowego Biura Reklamy TVP, a koordynował ją od kilku miesięcy Zbigniew Badziak (po przejściu Piotra Wałęskiego do Biura Marketingu i Promocji TVP). Nie udało nam się ustalić, dlaczego BR TVP przesunęło kompetencje w zakresie ich sprzedaży.

W portfolio kanałów tematycznych TVP znajdują się: TVP Kultura, TVP Polonia, TVP Historia, TVP Sport, a od jesieni prawdopodobnie dołączy do nich TVP Info (w który zostanie przekształcony TVP3). (JN)