Kraj

Air Show na billboardach w całej Polsce

Organizatorzy Air Show - Międzynarodowych Pokazów Lotniczych, które odbędą się 1 i 2 września br. w Radomiu, zainwestowali w realizację...

Organizatorzy Air Show – Międzynarodowych Pokazów Lotniczych, które odbędą się 1 i 2 września br. w Radomiu, zainwestowali w realizację kampanii reklamowej. Pokazy promowane są na 70 billboardach w największych miastach Polski, m.in. w Warszawie, Łodzi, Katowicach, Gdańsku, Lublinie i Krakowie. Nośniki do kampanii udostępniła firma News Outdoor Poland, która objęła patronat medialny nad wydarzeniem. Głównym motywem plakatów promujących pokazy jest logo Air Show.

Równolegle z kampanią na nośnikach reklamy zewnętrznej prowadzona jest promocja Air Show w prasie, radiu i telewizji. Reklamy emitowane są w TVN, TVN24, nadawane w Programie III Polskiego Radia, Radiu Fama, Radiu Wawa, Radiu Kielce oraz publikowane w “Gazecie Wyborczej”, “Polsce Zbrojnej”, “Anonsach” oraz na Onet.pl i TVN.pl.

Kreację reklam przygotowały zespoły grafików głównych organizatorów Międzynarodowych Pokazów Lotniczych – Targów Kielce oraz Dowództwa Sił Powietrznych. Media do kampanii zaplanował i kupił dział marketingu i PR Targów Kielce. Kampania potrwa do końca sierpnia br. (BG)