Kraj

Jutrzenka pracuje nad zmianą wizerunku Goplany

Grupa Jutrzenka pracuje nad zmianą wizerunku i pozycjonowania marki słodyczy Goplana. Goplanie, pod którą sprzedawane są czekolady, bomboniery i cukierki,...

Grupa Jutrzenka pracuje nad zmianą wizerunku i pozycjonowania marki słodyczy Goplana. Goplanie, pod którą sprzedawane są czekolady, bomboniery i cukierki, brakuje wyrazistości, a jej głównym odbiorcą są osoby po 40. roku życia. Nowy wizerunek ma nadać marce charakter aspiracyjny, ma także przybliżyć brand młodszym konsumentom i zbliżyć markę do segmentu premium. W ramach tych działań zmianie ulegną opakowania produktów, w portfolio pojawią się nowości. Jesienią br. marka otrzyma wsparcie ATL-owe. Agencja reklamowa GPD pracuje nad strategią rozwoju marki i rozwiązaniami kreatywnymi dla brandu. Spółka planuje także wsparcie reklamowe dla marki przypraw Ziołopex. Szczegóły działań nie są jednak znane. Do końca roku Jutrzenka chce odbudować dystrybucję i sprzedaż napojów firmy Hellena (m.in. popularnej oranżady Hellena), które przejęła w czerwcu br.. Działania reklamowe dotyczące marki planowane są na przyszły rok. Nieznana jest agencja, która zajmie się kreacją komunikacji brandu. Obsługą mediów Helleny podobnie jaki innych marek z grupy Jutrzenka zajmować sie będzie dom mediowy Universal McCann. (MKS)