Kraj

Nutricia Polska promuje w telewizji posiłki BoboVita

Nutricia Polska rozpoczęła kampanię telewizyjną promującą nowe posiłki w słoiczkach BoboVita. Kampania adresowana jest przede wszystkim do dzieci w wieku...

Nutricia Polska rozpoczęła kampanię telewizyjną promującą nowe posiłki w słoiczkach BoboVita.

Kampania adresowana jest przede wszystkim do dzieci w wieku do 3 lat. Jej celem jest przedstawienie nowej gamy posiłków BoboVita. – Nowe, jeszcze smaczniejsze receptury posiłków skomponowaliśmy tak, by spełniały oczekiwania matek. Poznaliśmy je, rozmawiając z prawie tysiącem mam podczas badań marketingowych. Dodatkowo posiłki mają właściwe proporcje składników dostosowane do zmieniających się potrzeb dziecka. Wybierając je, każda mama ułatwia sobie komponowanie zbilansowanej diety swojego dziecka. Poprzez radosny i sugestywny film chcemy dotrzeć również do kobiet, które chętnie udzielają mamom porad i pełnią funkcję doradcy dla mamy – powiedziała Izabela Siewiera, starszy kierownik produktu BoboVita (zupki, obiadki i deserki).

Spot reklamowy emitowany jest w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN, TV4, TVN Siedem, TVN Style oraz Mini Mini. W sierpniu wyemitowanych zostanie ponad 150 spotów. Kampania potrwa do jesieni. Za jej kreację odpowiada agencja Republic. Zakup mediów zaplanował i zrealizował OMD Macroscope. Działania public relations realizuje Alert Media Communications. (BG)