Kraj

Springer podnosi ceny wybranych reklam w ekonomicznym dodatku "Dziennika"

Biuro reklamy prasy codziennej wydawnictwa Axel Springer Polska wprowadza 10 września br. zmiany w cenniku reklam ekonomicznych stron "The Wall...

Biuro reklamy prasy codziennej wydawnictwa Axel Springer Polska wprowadza 10 września br. zmiany w cenniku reklam ekonomicznych stron “The Wall Street Journal” dołączanych do “Dziennika”. Według nowego cennika wzrośnie cena modułu, który dotychczas w poniedziałki i piątki kosztował 2,4 tys. zł, a w inne dni 1,8 tys. zł – odpowiednio 2,7 tys. zł i 2 tys. zł. Cena kolumny pozostaje bez zmian i w poniedziałki i piątki kosztuje 83 tys. zł, a pozostałe dni 59,5 tys. zł. Pojawią się też nowe formaty: full page na trzeciej stronie dodatku oraz junior page na piątej stronie. (JD)