M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Przemysław Saleta ambasadorem motocykli Suzuki B-King

Serwis Dzienny | 20 sierpnia 2007, 06:45

Przemysław Saleta, utytułowany polski bokser wagi ciężkiej, został ambasadorem marki Suzuki B-King, nowej marki motocykli, która pojawi się na polskim...

Przemysław Saleta, utytułowany polski bokser wagi ciężkiej, został ambasadorem marki Suzuki B-King, nowej marki motocykli, która pojawi się na polskim rynku prawdopodobnie już we wrześniu br.

Suzuki zaprezentowało wersję koncepcyjną tego modelu motocykla typu naked bike podczas targów w Tokio w 2001 roku. Wówczas nie brano pod uwagę jego seryjnej produkcji. W związku z ogromnym zainteresowaniem rynku właściciel marki zdecydował się jednak wprowadzić go do produkcji masowej. Światowa premiera Suzuki B-King miała miejsce jesienią ub.r. W Polsce po raz pierwszy zaprezentowano go podczas Extreme Moto w Warszawie w maju br.

Suzuki Motor Poland zdecydowało, by ambasadorem marki w Polsce był Przemysław Saleta. Według Pawła Iwanickiego, dyrektora działu motocykli w Suzuki Motor Poland, istnieje synergia pomiędzy sportowcem a Suzuki B-King: przede wszystkim chodzi o wizerunek silnego mężczyzny. Wizerunek Salety wykorzystywany jest w reklamach prasowych oraz materiałach promocyjnych nowego modelu, konferencjach i eventach. Jego reklamy już pojawiają się w prasie branżowej, m.in. w "Motocyklu" i "Świecie Motocykli". Kreację kampanii wizerunkowej przygotowała agencja Lowe GGK, a media do niej zaplanował i kupił dom mediowy PanMedia Western. Przemysław Saleta otrzyma od Suzuki Motor Poland Suzuki B-King do jazdy, jak tylko model pojawi się w Polsce. Obecnie jeździ motocyklem Suzuki GSX 1300R Hayabusa, który jest pierwszym na rynku motocyklem osiągającym prędkość 300 km/h. Cena rynkowa nowego Suzuki B-King wynosi ok. 53 tys. zł.

Umowa pomiędzy Suzuki Motor Poland a Przemysławem Saletą została podpisana na rok. Niewykluczone jednak, że zostanie przedłużona. - Liczymy, że z czasem Przemysław Saleta będzie kojarzony nie tylko z tym konkretnym modelem, ale w ogóle z marką motocykli Suzuki - mówi Paweł Iwanicki.

Przypomnijmy, że Saleta jest kolejnym sportowcem, którego wizerunek Suzuki wykorzystuje w promocji swoich marek. W lutym br. koncern podpisał umowę z Jagną Marczułajtis i wykorzystuje wizerunek sportsmenki w obszarze motocykli i quadów. (BG)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,