Kraj

Browar Belgia wprowadza markę Frater do segmentu premium

Browar Belgia wprowadza na rynek dwie nowe odmiany piwa Frater - Pszeniczny i Podwójny. Są one lokowane w segmencie premium...

Browar Belgia wprowadza na rynek dwie nowe odmiany piwa Frater – Pszeniczny i Podwójny. Są one lokowane w segmencie premium z ceną detaliczną na poziomie 4,49 zł. Jest to prawdopodobnie najwyżej pozycjonowana rodzima marka piwa w Polsce. Jednocześnie marketer wycofał z rynku poprzednie warianty Fratera.

Nowe piwa Frater powstały we współpracy z opactwem Cystersów w Szczyrzycu. Odmiana Frater Podwójny jest produkowana niestosowaną dotychczas na naszym rynku metodą górnej fermentacji. Produkt adresowany jest do mężczyzn w wieku 21-45 lat z miast powyżej 100 tys. mieszkańców o dochodach średnich i wyższych. Wsparcie nowego Fratera obejmuje materiały POS, które przygotowała agencja reklamowa DougFaberFamily oraz akcję PR realizowaną przez agencję Twenty Four Seven PR.

Browar Belgia został ostatnio przejęty przez Kompanię Piwowarską i nie wiadomo ostatecznie, jakie jego marki zamierza utrzymać na rynku. (TW)