M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Believe organizuje konkurs internetowy dla marki Duracell

Serwis Dzienny | 22 sierpnia 2007, 06:45

Ruszyła druga edycja internetowego FotoKonkursu Duracell pt. "Bezcenne chwile" (www.duracellfoto.pl) przygotowana przez agencję reklamową Believe. Według przedstawicieli agencji decyzja o...

Ruszyła druga edycja internetowego FotoKonkursu Duracell pt. "Bezcenne chwile" (www.duracellfoto.pl) przygotowana przez agencję reklamową Believe. Według przedstawicieli agencji decyzja o organizacji kolejnej edycji zapadła ze względu na duże zainteresowanie konsumentów taką formą promocji. Celem konkursu, poza priorytetami wizerunkowymi marki Duracell, jest edukacja z dziedziny fotografii przy współpracy z marką Nikon. Na stronie FotoKonkursu można także znaleźć praktyczne porady na temat fotografii. Believe przygotował koncept, kreację i produkcję serwisu FotoKonkursu w sieci, kreację materiałów POS promujących konkurs, kreację i produkcję kampanii internetowej oraz koordynował projekt z klientem oraz jego partnerami, tj. MediaComem Warszawa, Hypermedia i Nikonem. (AMS)

Czytaj więcej na temat: , , , ,