M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Echo Miasta" wprowadza do oferty nowe produkty reklamowe

Serwis Dzienny | 22 sierpnia 2007, 06:45

"Echo Miasta", gazeta bezpłatna wydawnictwa Media4mat, od początku września br. wprowadza nową, jesienną ofertę reklamową. Są to produkty: "czwórka gazetowa"...

"Echo Miasta", gazeta bezpłatna wydawnictwa Media4mat, od początku września br. wprowadza nową, jesienną ofertę reklamową. Są to produkty: "czwórka gazetowa" i "3+1". Pierwszy daje dodatkowe cztery strony reklamowe, co oznacza możliwość zakupu w środku gazety ogłoszeń wielkoformatowych przez różnych klientów. Do tej pory tzw. środek mógł wykupić tylko jeden klient. Teraz z tej lokalizacji będzie mogło skorzystać kilku reklamodawców. Dodatkową zachętą jest niższa niż dotychczas cena "środka". - Na dodatkowych stronach obowiązują tylko duże formaty, minimum jedna czwarta strony. Dzięki temu nasi klienci mogą mieć pewność, że ich przekaz reklamowy będzie bardziej widoczny i wyróżni się wśród ogłoszeń o małych formatach - twierdzi Krzysztof Druszcz, dyr. marketingu Media4mat.

Oferta "3+1", czyli trzy emisje reklamy plus czwarta gratis przeznaczona jest dla klientów zlecających taką samą powierzchnię reklamową w trzech numerach "Echa Miasta". Pierwsza emisja reklamy powinna zostać opublikowana w terminie wrześniowym. Projekt "3+1" dotyczyć będzie stron redakcyjnych, ogłoszeniowych oraz branżowych.

"Echo Miasta", poza standardowymi formatami reklam oraz ogłoszeniami drobnymi, nadal oferuje formaty niestandardowe. Dostępne są też usługi dodatkowe, jak inserting, sampling, wizualizacja kolporterów.

"Echo Miasta" ukazuje się w siedmiu największych aglomeracjach Polski. Głównym udziałowcem Media4mat jest grupa wydawnicza Polskapresse. (KP)

Czytaj więcej na temat: , , ,