Zagranica

Według Nielsena stosunek do ograniczeń reklam dla dzieci jest niejednoznaczny

Amerykańscy konsumenci są podzieleni co do wprowadzania przez firmy wewnętrznych przepisów dotyczących reklamy żywności kierowanej do dzieci - taki jest...

Amerykańscy konsumenci są podzieleni co do wprowadzania przez firmy wewnętrznych przepisów dotyczących reklamy żywności kierowanej do dzieci – taki jest wniosek z najnowszych badań przeprowadzonych przez firmę Nielsen BuzzMetrics. Z raportu wynika, że 31 proc. badanych opowiada się za wewnętrznymi samoregulacjami firm, a 28 proc. jest nastawionych negatywnie. Reszta badanych miała inną opinię na ten temat lub nie ma zdania. Badanie prowadzono od kwietnia do lipca br. Niedawno 11 największych firm produkujących żywność i napoje, w tym Coca-Cola, McDonald’s, PepsiCo i Unilever, zapowiedziało ograniczenie reklam kierowanych do dzieci poniżej 11. roku życia. (“AdWeek”)