Kraj

Marka 5-10-15 zmienia strategię i inwestuje w komunikację

Komex, właściciel marki odzieży dla dzieci 5-10-15, zdecydował się na zmianę swojej dotychczasowej strategii marketingowej. Odświeżeniu mają ulec wizerunek marki...

Komex, właściciel marki odzieży dla dzieci 5-10-15, zdecydował się na zmianę swojej dotychczasowej strategii marketingowej. Odświeżeniu mają ulec wizerunek marki na rynku, produkty oraz wygląd sklepów. Zmiany wspiera komunikacja reklamowa, która ma się rozpocząć jesienią br. Za zmiany odpowiada Marek Czupryna, członek zarządu spółki (wcześniej w Levi’s i Big Star), oraz Dorota Kawalec z działu marketingu, która pracowała poprzednio w teamie Reportera. Kampania reklamowa będzie prowadzona na outdoorze, w internecie oraz miesięczniku “Mamo, to ja”. Marketer nie informuje, z jakimi firmami zewnętrznymi współpracował przy tym projekcie. (JP)