Kraj

Tomasz Leszko szefem marketingu lodów w Nestle

Tomasz Leszko, ostatnio kierownik marketingu w Cadbury Wedel, objął funkcję kierownika marketingu w Nestlé Ice Cream Polska. Zajmie się budowaniem...

Tomasz Leszko, ostatnio kierownik marketingu w Cadbury Wedel, objął funkcję kierownika marketingu w Nestlé Ice Cream Polska. Zajmie się budowaniem strategii marketingowej działu lodów Nestlé, obejmującej lody impulsowe, familijne i sprzedawane w kanale HoReCa. Jednocześnie Izabela Kościów, kierownik grupy produktów w Nestlé Ice Cream Polska, we wrześniu br. obejmie stanowisko kierownika grupy produktów w dziale napojów Nestlé Polska. Odpowiedzialna będzie za Nestlé Caro, Nestlé Ricore oraz kakao Nesquik. Tomasz Leszko już wcześniej pracował w Nestle jako kierownik grupy produktów w dziale słodyczy. W 2003 r. przeszedł do US Pharmacii, a następnie do Cadbury Wedel. (JD)