Kraj

Czeszka Sarka Baronova pokieruje marketingiem Nokii w Polsce

Fiński producent telefonów komórkowych Nokia postanowił połączyć działy marketingu i sprzedaży w Polsce, na Słowacji i Czechach. Nowym szefem marketingu...

Fiński producent telefonów komórkowych Nokia postanowił połączyć działy marketingu i sprzedaży w Polsce, na Słowacji i Czechach. Nowym szefem marketingu całego regionu została Sarka Baronova (31 lat). Baronova pracuje w Nokii od 2004 r. Dotychczas zajmowała stanowisko kierownika marketingu i PR na rynku słowackim i czeskim. Wcześniej pracowała w Deloitte & Touche Central Europe oraz w agencji McCann Erickson. Katarzyna Kluk, dotychczasowy dyrektor marketingu polskiego oddziału Nokii, pozostaje w strukturach firmy, jednak przejdzie na inne stanowisko. Przypomnijmy, że niedawno Nokia ogłosiła zmianę agencji kreatywnej – od nowego roku obsługę jej budżetu przejmie od Grey Worldwide Warszawa agencja JWT Poland. Nowym szefem sprzedaży Nokii w naszym regionie został Petr Kasa (30 lat), który w Nokii pracuje od 2005 r., dotychczas jako key account manager w Czechach. Dyrektorem generalnym Nokii na region Polski, Czech i Słowacji został Słowak Jan Kolimar (37 lata), który poprzednio był szefem marketingu Nokii w Rosji. (MB)