Kraj

"Manager Magazin" skompletował zespół działu reklamy

Miesięcznik "Manager Magazin" (spółka Manager Media) skompletował dział reklamy. Ostatnio dołączyli do niego: Monika Jukiewicz i Dorota Borzycka, obie wcześniej...

Miesięcznik “Manager Magazin” (spółka Manager Media) skompletował dział reklamy. Ostatnio dołączyli do niego: Monika Jukiewicz i Dorota Borzycka, obie wcześniej w biurze reklamy “Dziennika” (Axel Springer Polska), oraz Tomasz Miler i Tadeusz Józefowski, obaj wcześniej w biurze reklamy “Gazety Prawnej” (Grupa Wydawnicza “Infor”). Józefowski objął w “Manager Magazin” stanowisko zastępcy dyrektora reklamy.

Dyrektorem reklamy “Manager Magazin” jest od niedawna Grażyna Grudzińska (wcześniej związana przez dłuższy czas z Inforem). Za kluczowych klientów odpowiada Beata Jastrzębska-Mozyrko, która przeszła z Bonnier Business Polska, wydawcy “Pulsu Biznesu”.

“Manager Magazin” gruntownie zmienił dział reklamy, co jest związane z odejściem w czerwcu br. jego dotychczasowego dyrektora Adama Feldmana i kierowanego przez niego zespołu. “Manager Magazin” ma także nowego dyrektora wydawniczego. Tworzy dział marketingu. Większe zmiany personalne nie objęły redakcji “Manager Magazin”. Zmiany personalne w tytule spotkały się w czasie ze zmianą właścicielską. 100 proc. udziałów ma teraz grupa Spiegel, wcześniejszy większościowy współwłaściciel, która kupiła 25 proc. od Grupy Wydawniczej “Infor”. (KP)