M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Piotr Dreszer został dyr. marketingu w Merlin.pl

Serwis Dzienny | 24 sierpnia 2007, 06:45

Piotr Dreszer odpowiada za działania marketingowe sklepu internetowego Merlin.pl. Zastąpił Piotra Wtulicha, dyr. marketingu i członka zarządu firmy, który rozstał...

Piotr Dreszer odpowiada za działania marketingowe sklepu internetowego Merlin.pl. Zastąpił Piotra Wtulicha, dyr. marketingu i członka zarządu firmy, który rozstał się ze spółką w styczniu br.

Dreszer pracował ostatnio na stanowisku dyrektora działu OTC w firmie farmaceutycznej Polpharma. Wcześniej był m.in. dyrektorem ds. sprzedaży i marketingu w Medicoverze i dyrektorem marketingu w PZ Cussons.

Merlin.pl działa na polskim rynku od kwietnia 1999 roku. Oferuje w sprzedaży online książki, filmy, muzykę, gry i programy komputerowe, zabawki, elektronikę i upominki. W sumie w portfolio ma ponad 270 tys. produktów. (JP)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,